Bezorgsoftware verbetert de klantervaring
Besparen en tegelijk investeren in de klantbeleving. Wie wil dat nou niet? Het plannen van afspraken voor een moment van service of levering bij de klant op locatie is vaak een lastig proces. Je belt de klant terwijl het net niet goed uitkomt. De afspraak die je plant blijkt later voor de klant toch niet zo goed uit te komen en nadat je de planning rond heb, moet je nog een afspraak ergens wijzigen. Kies voor slimme bezorg software!
Met Bumbal kun je de klant optioneel de vrijheid geven om de bezorging of het service bezoek zelf te plannen, op een moment dat het hem of haar uitkomt. De klant ontvangt geautomatiseerd een uitnodiging per e-mail (en/of SMS) in de herkenbare huisstijl van jouw bedrijf. Via een link opent een portal met datzelfde herkenbare logo. In deze digitale, vertrouwde omgeving kan de klant – met alle agenda’s bij de hand – rustig nakijken welke dag het beste past. Of nog specifieker: welk tijdvlak.