Nauw contact met Bumbal
Uiteindelijk heb je te maken met de mensen van logistiek en moeten vooral de chauffeurs met het systeem werken. Ik heb namelijk zelf ook altijd in de logistiek gewerkt en weet hoe moeilijk het soms kan zijn. Maar dan kom je Stijn en Bas van Bumbal tegen. Dat zijn toch mensen die er verstand van hebben en samen probeer je iets moois te ontwikkelen. We zien Bumbal ook niet als klant, maar als partner. Het contact tussen ons en Bumbal is zeer nauw, zodat we het beste kunnen bereiken.
De klant ontzorgen in het gehele proces
We werken nu met een WMS-systeem en dat heeft weer een koppeling met Bumbal zodat er vanuit de voorraad ook spullen geleverd kunnen worden. Op korte termijn gaan we met de Bumbal APP werken. We stappen over van papier naar digitaal. Vooral de klantervaring is erg belangrijk voor ons. Door digitaal te gaan werken met de Bumbal APP zal de klant nog beter en meer geïnformeerd worden. De klant krijgt een uur van tevoren een bericht, de klant kan zien welke chauffeur er komt en waar die zich nu bevindt. We willen graag de klant ontzien in alles.